Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)  (Read 190690 times)

Offline monster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 506
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Piippo
  • Seura: Team Hippo
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #210 on: 19.12.13 - klo:01:59 »
Sanopa mulle:

miten minusta tulee iso ja vahva, muttei läskiä?

no sähän oot jo noita kaikkia:) tiedä häntä, mul ainakin paino ollut viimeset 23vuotta(18-41) suunnilleen samassa. 90kilon nurkilla pyörinyt, pari kiloo yli tai alle. voimaakaan ei ole tullut mainittavasti lisää vuosien mittaan, paikat kyllä hajonneet vähän väliä johtuen varmaankin liian repivistä ja vaarallisista liikkeistä ja liian vähästä palautumisesta.

käy rasvaimussa kauheen bodauksen ja syömisen jäälkeen?:)

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #211 on: 19.12.13 - klo:11:58 »
Kumpi on parempi esim. kyykyssä: 10x3 vai 3x10?

Nyt väännetään rautalankaa!

Offline Jaskala

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 964
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne J
  • Seura: Tallaajat
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #212 on: 19.12.13 - klo:12:07 »
voimaakaan ei ole tullut mainittavasti lisää vuosien mittaan, paikat kyllä hajonneet vähän väliä johtuen varmaankin liian repivistä ja vaarallisista liikkeistä ja liian vähästä palautumisesta.
Tää jotenki särähti korvaan. Treenaat kuitenkin hullun lailla, ni onko siihen sitte syynä kunnon ylläpito, lihaksiston muokkaaminen (esim nopeampaan suuntaan) vai teetkö tota vaan koska se on hauskaa?

Keskimäärin ku kuvittelisin porukan treenaavan salilla nimenomaan vahvistuakseen.

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #213 on: 19.12.13 - klo:12:16 »
Mä kuvittelen et keskimäärin porukka treenaa salilla näyttääkseen hyvältä ja näyttäytyäkseen. Valitettavasti.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline Jaskala

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 964
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne J
  • Seura: Tallaajat
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #214 on: 19.12.13 - klo:13:06 »
Tjoo, totta. Ehkä vahvistumisella meinasin lihasmassan kasvattamista enemmän ku voiman kasvattamista. Villellä tuskin tuokaan on se draiveri.  ;D

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #215 on: 19.12.13 - klo:13:25 »
Keskimäärin, siis. Monsteri ei mun käsityksen mukaan oo monessakaan asiassa keskimääräinen  ;D
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline moog

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 406
    • View Profile
  • Oikea nimi: Marko Moisio
  • Seura: Sipoon Discstroyers
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #216 on: 19.12.13 - klo:13:28 »
Eikös monsterilla oo niin timmi fysiikka että jo pelkästään sellaisen ylläpitäminen vaatii kovaa treeniä?
"Yllättävän usein avaan heitolla joka onnistuessaankin olisi ollut huono ratkaisu"

Offline monster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 506
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Piippo
  • Seura: Team Hippo
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #217 on: 19.12.13 - klo:16:14 »
voimaakaan ei ole tullut mainittavasti lisää vuosien mittaan, paikat kyllä hajonneet vähän väliä johtuen varmaankin liian repivistä ja vaarallisista liikkeistä ja liian vähästä palautumisesta.
Tää jotenki särähti korvaan. Treenaat kuitenkin hullun lailla, ni onko siihen sitte syynä kunnon ylläpito, lihaksiston muokkaaminen (esim nopeampaan suuntaan) vai teetkö tota vaan koska se on hauskaa?

Keskimäärin ku kuvittelisin porukan treenaavan salilla nimenomaan vahvistuakseen.

Moro. Niin siis kyllä periaatteessa yritän pitää kuntoa yllä ja aina olen pyrkinyt juurikin lihaksiston muokkaamiseen nopeempaan suuntaan ja myöskin koska se on hauskaa:) tosin viimeset noin 5-6 vuotta olen treenannut enemmän kestävyysvoittoisesti kuin ennen ja ilman pikavoima ja räjähtäjänvoimaliikkeitä kun paikat ollu "hieman" huonona.

Nykyään tosiaan olen yrittänyt ylläpitää jonkin verran edes vanhoja pohjia, niissäkin tosiaan tekemistä. Itse en ole salitouhuissa koskaan oikeestaan bodannut, aina olen pitäny jonkun 3-8minsan tauot sarjojen välilssä. Vaikka oisinkin tehnyt pitkiä sarjoja, olen aina pitänyt kunnon tauot sarjojen välissä jotta pystys aina kunnolla puristaan sarjat tai sen liikkeen aika loppuun asti. en ole varsinaisesti happoteenejä suosinut.

Toki vlillä innostun liikaa repimään kun muistelee vanhoja tuloksia ja ahnehtii liikaa. Kuntouttavasti kun pitäs nykyään enemmän treenaa. Ja ehkä nyt kuitenkin tuloksetkin on hieman parantunut ton 18 ikävuoden jälkeen. Tosin aloitin salilla käymisen joskus 14vuotiaana ja suurimmat hyppäykset kehityksessä toki tapahtui juuri silloin 14-18vuoden välillä luonnollisesti. Olen tosiaan pyrkinyt aina siihen ettei massaa ja painoa tulis pahemmin lisää, mut voimaa ja nopeutta silti kertyisi lisää.

Offline Jaani

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 416
  • Still Not a Player
    • View Profile
  • Seura: TT
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #218 on: 19.12.13 - klo:19:52 »
Mä kuvittelen et keskimäärin porukka treenaa salilla näyttääkseen hyvältä ja näyttäytyäkseen. Valitettavasti.

Tää särähti korvaan. Siis sua harmittaa se, jos ihmisen kuntoiluharrastus myös näkyy siitä. Tai jos joku haluaa laihduttaa ja siksi käy? Kyllähän bodatessa yleensä kroppa muokkautuu, mikä mielestäni on yksi kehityksen mittari. Toinen on tulokset. Jos toinen muuttuu, myös toinen muuttuu...yleensä.

Itse käyn siksi, että voin syödä kauheet määrät pizzaa ja purilaisia lihomattaa erityisen nopeasti. Toinen on salin seinien kiva väri, jota tykkään katsella.

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #219 on: 20.12.13 - klo:09:20 »
No johan nyt taas palkokasvi imuroitui sieraimeen.

Tarkoitan sitä jos liikaa keskitytään siihen ulkonäköön ja sen esittelemiseen. Ei muakaan haittaa että liikuntaa harrastamalla pysyy kroppa kunnossa (ts. ei tule kremppoja mihinkään) ja onhan se kivempaa että ei ole läski, mutta en mä liikaa siihen puoleen fakkiinnu, tärkeempää mulle on se mihin se kroppa pystyy kun se on tasapainoisesti kunnossa. Enkä tarkoita nyt että paljonko rautaa nousee vaan kaikenlaista vähän funktionaalisempaa. Plus endorfiinit maistuu aivojen mielestä hyvältä sen jälkeen kun on harrastanut liikuntaa. Eli kuten Villellä, "koska se on hauskaa".

Etköhän tästäkin kaivamalla löydä jotain paskaa. Tosin en tiedä onko se Villen treeniblogissa paikallaan.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba

Offline monster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 506
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Piippo
  • Seura: Team Hippo
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #220 on: 20.12.13 - klo:13:43 »
Kumpi on parempi esim. kyykyssä: 10x3 vai 3x10?

Nyt väännetään rautalankaa!

mä oon suosinut aina ennemmin 3x10:)

Offline monster

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 506
    • View Profile
  • Oikea nimi: Ville Piippo
  • Seura: Team Hippo
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #221 on: 20.12.13 - klo:13:50 »
eilen kaksi höntsärundia taas meilahdessa. tulokset ei mainittavia kun putti meni minne sattuu taas ja ei kauhee yritys ollu päällä muutenkan. No tulipahan jaloille palauttavaa kävelyä hieman:)

Illalla menin pyörällä taas salille ja siellä ainoastaan sitä crosstrainerstepperiä vai mikä lienee onkaan. 20 min vedin ja laitoin heti vauhdin ja askelkorkeuden maximiin. 20 minsas ois menny sit mukamas 406kaloria hehee, eli tunnis yli 1200kalorin vauhtia. Pulssi oli lopus 157 eli ei mitenkään korkee edes

Offline Jori

  • Juniori
  • **
  • Posts: 65
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jori Hätinen
  • Seura: -
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #222 on: 20.12.13 - klo:20:28 »
Mielenkiintosia juttuja. Miten toi punttaaminen ja kehonrakennus on vaikuttanut sun
A) distanceen
B) pingisuraan?

Offline Jori

  • Juniori
  • **
  • Posts: 65
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jori Hätinen
  • Seura: -
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #223 on: 20.12.13 - klo:20:38 »
No johan nyt taas palkokasvi imuroitui sieraimeen.

Etköhän tästäkin kaivamalla löydä jotain paskaa. Tosin en tiedä onko se Villen treeniblogissa paikallaan.

Mä ainakin löysin. Mikäs siinä tosiaan on vikana, jos käy punttisalilla koska haluaa, ja nimenomaan lähtökohtana, näyttää hyvältä? Mä en ole juurikaan kovin treenannut 7 vuoteen (ja se näkyy, kysykää Sikaselta), mutta yhden punttipyrähdyksen tein tossa seittemän vuoden puolivälissä ja kyllä mun itseluottamus ja ryhti kasvoi jo ihan puolen vuoden treenillä.

Jos joku haluaa tosiaan käydä veivaamassa salilla sen takia, että voi rantsussa kävellä ja huomata, jos joku vilkasee niin mitä sitten?

Mä rohkeasti väitän, että ne jotka ääneen ihmettelee ulkonäköbodaajien treenaamista ovat kateellisia ja laiskoja. Mä olen laiska, mutten kateellinen.

« Last Edit: 20.12.13 - klo:20:42 by Jori »

Offline Flick Maniac

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 4 848
  • Discmania
    • View Profile
    • Frisbeegolf Club Keinukallio
  • Oikea nimi: Mikko Setälä
  • Seura: FGCK
Vs: Villen villit treenit (Ville Piippo, Team Hippo)
« Reply #224 on: 20.12.13 - klo:21:19 »
No en nyt kirjota tähän esseetä nykyajan ulkonäkökeskeisyydestä, toteanpahan vaan että itelle ei liika siihen tuijottaminen oikein innosta. Voi varmaan monesta muustakin asiasta olla erimieltä ilman että kierrokset suotta nousee. Mun puolesta riittää nyt tästä sivupolusta.
Discmania Media Partner 2017-2019
Team Discmania, Discmania Ambassador

Link | P2 | Tactic | Origin | MD3 | MD4 | Anvil | Essence | FD | FD3 | Fortress | CD2 | DD3 | Rampage | Spirit
http://www.instagram.com/Crushing_Plastic
http://www.youtube.com/user/glaabaglooba