Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Hyvä putteri?  (Read 52603 times)

Offline Mato

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 237
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mika Heinonen
  • Seura: Bogey Brothers
Vs: Hyvä putteri?
« Reply #75 on: 24.04.13 - klo:13:35 »
Kaikissa sama ongelma läheltä putatessa, jää keskisormeen kiinni. Olen yrittänyt tuota ongelmaa eri gripein korjata mutta ei se vaan onnistu.


Kokeile muuttaa tyyliä vielä sen verran, että ikäänkuin sneppaisit putterin kädestä. Saat samalla hyvin spinniä kiekkoon ja vauhtia suoraan puttaukseen. Näin ei jää lätty sormiin kiinni.
Tämä tosin ei toimi kovin hyvin ylipitkissä puteissa, ellei ole todella hvyin hallussa ja saat yhdistettyä jaloista ja koko kädestä lähtevän voiman siihen sneppiin... hmm. Olihan analyysi, mutta kannattaa kokeilla.
Ja jos ei toimi, niin onko jo ehdotettu Star Darttia. Muistaakseni siinä oli aika driverimainen rimmi?? Sanokaa äkkiä, jos olen väärässä.
** Eniten eturautoja, jo vuodesta 2011 **

Offline HAH

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 3 174
    • View Profile
  • Oikea nimi: Harri H.
  • Seura: 7k
Vs: Hyvä putteri?
« Reply #76 on: 24.04.13 - klo:14:07 »
Onko etusormesi rimmin ulkopuolella, kun puttaat? Keskisormen kiinniottaminen johtunee tästä ja pääset siitä eroon asettamalla etusormen rimmin alle.

Offline Eetu #13

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 326
    • View Profile
Vs: Hyvä putteri?
« Reply #77 on: 24.04.13 - klo:15:45 »
Kaikissa sama ongelma läheltä putatessa, jää keskisormeen kiinni. Olen yrittänyt tuota ongelmaa eri gripein korjata mutta ei se vaan onnistu.

Ja jos ei toimi, niin onko jo ehdotettu Star Darttia. Muistaakseni siinä oli aika driverimainen rimmi?? Sanokaa äkkiä, jos olen väärässä.

Kyllä siinä ainakin erilainen rimmi on moniin muihin puttereihin verrattuna.

Offline Inkkari

  • Juniori
  • **
  • Posts: 95
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jukka M
  • Seura: MiFG ry
Vs: Hyvä putteri?
« Reply #78 on: 24.04.13 - klo:15:57 »
Itse olen mättänyt P1:llä (Maniac) tähän asti, mutta nyt on alkanut sitten tuo MVP:n Anode kiinnostaa, kellään kokemusta kyseisestä lätystä/lätyistä?

Offline Varsi

  • Juniori
  • **
  • Posts: 59
    • View Profile
  • Oikea nimi: Arto Nupponen
  • Seura: Disc Golf Varkaus
Vs: Hyvä putteri?
« Reply #79 on: 24.04.13 - klo:21:01 »
Anode toimi ainakin itselläni mahtavasti suoriin 70-80m heittoihin. Saa liitelemään kivasti oikealle ja pitää hyssenkin jos sellasta haluaa. Kaikin puolin kiva neutraali putteri.
Puttaamiseen en tosin tykänny mutta se voi olla enemmän makukysymys.

Offline Karkkis

  • Juniori
  • **
  • Posts: 79
    • View Profile
Vs: Hyvä putteri?
« Reply #80 on: 26.04.13 - klo:14:13 »
No mites olisi perusmuovinen Jokeri? Aika samantuntuinen kuin Pure, eikä leijaile mihinkään.

Tilasin Jokerin testiin. Samalla laitoin Mvp Ion -putterin tilaukseen, eikös tässäkin ole tavallisesta poikkeava rimmi, ainakin jos vertaa Aviar/P1 jne tyylisiin puttereihin?

Offline Karkkis

  • Juniori
  • **
  • Posts: 79
    • View Profile
Vs: Hyvä putteri?
« Reply #81 on: 15.05.13 - klo:23:44 »
No nyt on Jokeri testattu ja heti ensimmäisellä kierroksella ennätykseni parani kahdella heitolla  :D Kaikki putit meni sisään...


Offline putthand

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 090
    • View Profile
Vs: Hyvä putteri?
« Reply #82 on: 29.04.15 - klo:18:16 »
Mikäs putteri olisi tuntumaltaan lähellä Pa1stä, mutta mahdollisimman pienellä feidillä? Jää pitkistä puteista usein se ratkaiseva loppuliito pois kun Pa1 vääntää vasuriin puolta metriä ennen koria ::)

Offline EdwardTK

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 494
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tommi Kenttä
  • Seura: OFS
Vs: Hyvä putteri?
« Reply #83 on: 29.04.15 - klo:18:56 »
Mikäs putteri olisi tuntumaltaan lähellä Pa1stä, mutta mahdollisimman pienellä feidillä? Jää pitkistä puteista usein se ratkaiseva loppuliito pois kun Pa1 vääntää vasuriin puolta metriä ennen koria ::)
Kuluta sitä Pa1stä  :)

Offline Enrico

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 913
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Sanaksenaho
  • Seura: BSC
Vs: Hyvä putteri?
« Reply #84 on: 29.04.15 - klo:19:00 »
Mikäs putteri olisi tuntumaltaan lähellä Pa1stä, mutta mahdollisimman pienellä feidillä? Jää pitkistä puteista usein se ratkaiseva loppuliito pois kun Pa1 vääntää vasuriin puolta metriä ennen koria ::)
Kuluta sitä Pa1stä  :)

Joko tää tai sitte puttaa kovempaa tai sitte osta Kilpi. Vakaa putteri mutta kumminkin maltillinen feidi.

Offline BlackStar

  • ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 2 600
  • ★ Instagram ★ @BlackStarPori
    • View Profile
  • Oikea nimi: Sami ★ Aaltonen
  • Seura: Mustavaris / MHDG
Vs: Hyvä putteri?
« Reply #85 on: 29.04.15 - klo:22:30 »
Mikäs putteri olisi tuntumaltaan lähellä Pa1stä, mutta mahdollisimman pienellä feidillä? Jää pitkistä puteista usein se ratkaiseva loppuliito pois kun Pa1 vääntää vasuriin puolta metriä ennen koria ::)

Minulle toimii suorana putterina Joutsen BT hard tai vain himpun vakaampi P-linen P1. Pa1:stä en tunne joten en voi verrata.
★ Grip EQ AX15 Lizotte S.E. ★
| P2 | P3x | Colt | AviarX3 | MD2 | MD3 | MD4 | Gator | FD | FD2 | FD3 | Teebird | CD3 | Mamba | Firebird | Shryke | Boss | DDx | Destroyer |

Offline Temppa

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 160
    • View Profile
  • Oikea nimi: Teemu Korhonen
  • Seura: OFS
Vs: Hyvä putteri?
« Reply #86 on: 29.04.15 - klo:22:33 »
Mikäs putteri olisi tuntumaltaan lähellä Pa1stä, mutta mahdollisimman pienellä feidillä? Jää pitkistä puteista usein se ratkaiseva loppuliito pois kun Pa1 vääntää vasuriin puolta metriä ennen koria ::)


Kokeile pa3, mulla on laukku täynä pa1 ja pa3, ja annan ainakin itse olettaa pitemmissä puteissa että pa3 liitää paremmin  ;D Melko samantuntosia nuo ovat..

Offline ZaCer99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 834
    • View Profile
  • Oikea nimi: Antton Koivisto
  • Seura: JFG ry / Prodigy Disc Street Team Finland
Hyvä putteri?
« Reply #87 on: 29.04.15 - klo:23:13 »

Mikäs putteri olisi tuntumaltaan lähellä Pa1stä, mutta mahdollisimman pienellä feidillä? Jää pitkistä puteista usein se ratkaiseva loppuliito pois kun Pa1 vääntää vasuriin puolta metriä ennen koria ::)


Kokeile pa3, mulla on laukku täynä pa1 ja pa3, ja annan ainakin itse olettaa pitemmissä puteissa että pa3 liitää paremmin  ;D Melko samantuntosia nuo ovat..
Pa3:lle ääni täältäkin. Suoralentoinen ja tuntuu aika samalta kuin Pa1.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Prodigy BP-1: PA3 / A2 /  M2 / F5 / H2 /  D1 - D3 /
#73759

Offline jtrogen

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 919
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jarno Trogen
  • Seura: FGCK
Hyvä putteri?
« Reply #88 on: 30.04.15 - klo:04:48 »
P1 on loistava. X malli kelpaa draivaamiseen ja puttaamiseen. Tahmea d pitkiin putteihin ja myös draiveihin.

Offline tMas

  • Juniori
  • **
  • Posts: 78
    • View Profile
  • Seura: FG-Ryhti Ylöjärvi
Vs: Hyvä putteri?
« Reply #89 on: 30.04.15 - klo:09:27 »
Täältä ääni P1x:lle, liitää hyvin ja feidi on hyvin maltillinen ja enemmänkin etuviistoon. Ei ole kyllä tuntumaltaan samanlainen kuin Pa1, joten Pa3 vois olla sinun tapauksessa varmin valinta. Itselläni onnistuu P1x:llä pisimmät putit ja Pa3 siirtyi muutaman kuukauden testailun jälkeen ykkös puttidraiveriksi. Tosin viikonloppuna hommattu C-P3 voi ensi heittojen perusteella ottaa hyvinkin sen paikan...