Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Dynamic Discs  (Read 322113 times)

Offline Jaskala

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 964
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne J
  • Seura: Tallaajat
Vs: Dynamic Discs
« Reply #405 on: 27.06.16 - klo:09:04 »
Tarvitsen Firebirdille korvaajan trilogylta, mieluiten DD:n kiekko. Vastaisiko Felon Firebirdiä, ainakin numeroiden puolesta on tosi lähellä.
Felon on uutena aika lähellä jotain Sexton fireä eli aidosti ylivakaa,  muttei mikään stone fire. Xxx sitte se ääryysjyrä.

Felon on tosin siitä kiva että hakattuna on taas lähellä PD:tä eli elinkaarta piisaa.

Offline Juhanuha

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 974
  • Natural Born Disc Golfer
    • View Profile
    • Natural Born Disc Golfer
  • Oikea nimi: Juha Kytö
  • Seura: Sipoon Discstroyers ry
Dynamic Discs
« Reply #406 on: 27.06.16 - klo:10:22 »
Fluid Felon on mitä haet. Ainakin fuzion muovisen oon nähnyt liitävän kun fluidin lento on yhtä pitkä kuin pingviinin.
Are you Natural Born Disc Golfer? https://nbdg.fi

Offline abber

  • Juniori
  • **
  • Posts: 75
    • View Profile
Vs: Dynamic Discs
« Reply #407 on: 08.07.16 - klo:11:36 »
Kolme kokeilemisen arvoista draiveria ddltä??
Enforcer löytyykin jo vastatuuliin

Offline tapioe

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 833
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tapio Eskola
Vs: Dynamic Discs
« Reply #408 on: 08.07.16 - klo:11:46 »
Escapea voisin suositella. Yllättävän pitkä ja monipuolinen kontrollikiekko hyvällä liidolla varustettuna. Enforcerin kaveriksi menee luonnollisesti Trespass, hyvin saman tuntuinen kädessä.

Offline IironSika

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 124
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Seppänen
  • Seura: HH
Vs: Dynamic Discs
« Reply #409 on: 08.07.16 - klo:15:20 »
Mulla on käytössä just tuo kolmikko, eli Escape, Trespass ja Enforcer. Niissä kun pelaa vähän painoilla ja muoveilla, en ainakaan minä muita tarvitse.

Offline Timesby

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 187
    • View Profile
Vs: Dynamic Discs
« Reply #410 on: 12.07.16 - klo:16:37 »
Mihis kiekkoon vertaisitte defenderiä? Kiinnostava kapistus speksien mukaan. Voisko olla feldberg bossin tyyppinen?

Offline Faltsu

  • Juniori
  • **
  • Posts: 73
    • View Profile
  • Oikea nimi: Valtteri
Vs: Dynamic Discs
« Reply #411 on: 13.07.16 - klo:09:38 »
Ei ole tullut defenderiä itse heitettyä, mutta aika lähellä vois olla bossia hivenen kapeammalla rimmillä vaan. Myös WD Vipunen varmaan aika lähellä Defenderiä.

Offline Timesby

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 187
    • View Profile
Vs: Dynamic Discs
« Reply #412 on: 13.07.16 - klo:10:11 »
Ei ole tullut defenderiä itse heitettyä, mutta aika lähellä vois olla bossia hivenen kapeammalla rimmillä vaan. Myös WD Vipunen varmaan aika lähellä Defenderiä.

Vipunen on varmaan lähellä Bossin nykyrunia, koska on sen verta jyrempi noihin feldbergeihin suhteutettuna. Mulla alkaa uhkaavasti loppua Feldberg Bossit, niin pitää löytää korvaavaa tilalle. Täytyy varmaan ottaa Defender testiin ja vertailla.

Offline Jaskala

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 964
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne J
  • Seura: Tallaajat
Vs: Dynamic Discs
« Reply #413 on: 13.07.16 - klo:10:42 »
Ei ole tullut defenderiä itse heitettyä, mutta aika lähellä vois olla bossia hivenen kapeammalla rimmillä vaan. Myös WD Vipunen varmaan aika lähellä Defenderiä.

Vipunen on varmaan lähellä Bossin nykyrunia, koska on sen verta jyrempi noihin feldbergeihin suhteutettuna. Mulla alkaa uhkaavasti loppua Feldberg Bossit, niin pitää löytää korvaavaa tilalle. Täytyy varmaan ottaa Defender testiin ja vertailla.
Fuzion ja Lucid Defender on kyllä lähellä Vipusta, mutta ei noi kumpikaan mun mielestä o ihan yhtä jyriä ku uudet Champpi Bossit.

Feldie Bosseista ei ole kokemusta, mutta vois kuullostaa hyvältä verrokilta. Etenkin Bio Defender kääntääkin himpun jos kättä on reippaasti. Noi Premium muoviset ei ainakaan uutena käännä vaikka kuinka riuhtoo.

Moni on verrannu Defenderiä myös sellaseen vakaaseen Dessuun, mutta ei niihin Pop Top jyriin. Rimmiltäänhän Defender istuu Dessun ja Bossin väliin ollen kuitenkin lähempänä Dessun tuntumaa.

Offline HannaEbola

  • Tulokas
  • *
  • Posts: 23
    • View Profile
  • Oikea nimi: E ki
  • Seura: WDG
Vs: Dynamic Discs
« Reply #414 on: 22.08.16 - klo:20:07 »
Joko joku on ehtinyt Convictia testaamaan? Täsmääkö noi mainos puheet vähän vakaammasta escapesta?

Offline RistoS

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 1 365
  • Kääpiö
    • View Profile
  • Oikea nimi: Risto Salonen
  • Seura: OFS
Vs: Dynamic Discs
« Reply #415 on: 22.08.16 - klo:20:13 »
Joko joku on ehtinyt Convictia testaamaan? Täsmääkö noi mainos puheet vähän vakaammasta escapesta?

Tuossa on Paige Piercen ässä Convictilla, vähän reilu 100 metriä. Pienestä hyssestä näyttäis kääntävän yli tuolla matkalla, pieneen alamäkeen.


Offline Thmz

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 552
    • View Profile
  • Oikea nimi: Thomas Tuovinen
  • Seura: PaKiNa
Vs: Dynamic Discs
« Reply #416 on: 10.09.16 - klo:18:47 »
Oon koittanu metsästää DD:ltä ja Trilogyltä yleisesti sellaista suoraa, tiukan S-linjan kiekkoa. Sais kääntää vähän yli ja feidata vähän. Trespasseja löytyy yksi Biofuzion mutta joutuu pistämään pikkuantsaa että ei päädy vasuriin. Sellaiseen 100-110m heittoon.
KCP Aviar - Luna - Zone - Roc/3 - Gator3 - Firebird - PD - Destroyer

Offline Jaskala

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 964
    • View Profile
  • Oikea nimi: Janne J
  • Seura: Tallaajat
Vs: Dynamic Discs
« Reply #417 on: 10.09.16 - klo:18:55 »
No Trespassista himpun alivakaampi vaihtoehto ois sitte Kalevan Miekka, etenkin tournament-muovisena.

Renegade on uutena melko lähellä hakemaasi, mutta ainakin omien kokemuksieni mukaan kuluu nopeasti todella alivakaaksi.

Offline Thmz

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 552
    • View Profile
  • Oikea nimi: Thomas Tuovinen
  • Seura: PaKiNa
Vs: Dynamic Discs
« Reply #418 on: 10.09.16 - klo:19:02 »
No Trespassista himpun alivakaampi vaihtoehto ois sitte Kalevan Miekka, etenkin tournament-muovisena.

Renegade on uutena melko lähellä hakemaasi, mutta ainakin omien kokemuksieni mukaan kuluu nopeasti todella alivakaaksi.
Tournament Miekkoja on ollut, mutta ei tunnu millään löytyvän sellaista oikeaa. Jotkut on aivan flipperikamaa ja sitten on vakaampia. Yks vakaampi mulla on itseasiassa bägissä ja se on hyvin lähellä sitä mitä haen.

Renegadea koitin, mutta oli kyllä aivan liian alivakaa.
KCP Aviar - Luna - Zone - Roc/3 - Gator3 - Firebird - PD - Destroyer

Offline tommih689

  • Juniori
  • **
  • Posts: 60
    • View Profile
  • Oikea nimi: Tommi
  • Seura: Disc Golf Vikings ry
Vs: Dynamic Discs
« Reply #419 on: 17.09.16 - klo:10:11 »
Varmaan tässä threadissa aikaisemminkin ollut keskustelua aiheesta, mutten nopealla selailulla löytänyt.

Eli: Millä muovilla Suspectit on yleensä ylivakaimpia? Pitäisi saada todella vakaa ja mielellään hieman kuvukas Suspect fore-neppeihin ja lähäreihin. Kaverin bägissä on oikeestaan noihin spekseihin hyvin osuva BioFuzion, mutta valitettavasti ne tuntuu olevan koko Suomesta loppu. Miten Fuzion/Lucid-muoviset vertaantuu tuohon?