Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Prodigy  (Read 385796 times)

Offline Henruso

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 299
    • View Profile
  • Oikea nimi: Henri Makkonen
  • Seura: Talin Tallaajat
Vs: Prodigy
« Reply #105 on: 07.07.13 - klo:23:03 »
Hmmm, joko nuo D1-kiekot eivät ole vielä aivan tasalaatuisia tai sitten olet nakannut huonolla tekniikalla tai sitten jotakin muuta...?

Itsellä on first run D1 ja on kyllä varsin jyrä.  Kutakuinkin samaa luokkaa kuin bränikkä flätti St Boss. Hieman kuitenkin alivakaampi kuin mitä flätti Ch Boss tai C-PD2. Kiekko on myös elkeästi vakaampi kuin mitä D2. D2 puolestaan on sitten vakaampi kuin D3, joten numerointi ainakin tuntuisi toimivan. Sanoisin myös että D1 ja D2 ovat kauempana toisistaan kuin D2 ja D3 ovat. Itse heitän n. 135-140 metriä rystyllä ja n. 110-115 metriä forella. Ainoa tapa millä olen tuon D1 saanut flippaamaan oli kun heitin sitä forella huonolla tekniikalla (lue: "stressiheitto") alamäkeen kun peli oli muutenkin jo ihan paketissa. Ts. pitää kyllä siis hyvällä tekniikalla heitettynä molemmin puolin mainiosti ainakin noihin meikäläisen maksimeihin asti (tosin D1 jää jyränä noista siis n. 10-15 metriä molemmin puolin).
« Last Edit: 07.07.13 - klo:23:08 by Henruso »

Haze

  • Guest
Vs: Prodigy
« Reply #106 on: 10.07.13 - klo:19:10 »
Onko kukaan hiplannut vielä tuota 300s muovia? Millane se on?

Offline Väsä

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 286
    • View Profile
  • Seura: Mikkelin frisbeegolf ry
Vs: Prodigy
« Reply #107 on: 10.07.13 - klo:19:25 »
Onko kukaan hiplannut vielä tuota 300s muovia? Millane se on?
toi on vähän tommosta Latituden EZE/ZERO Hård -tyyppistä

Haze

  • Guest
Vs: Prodigy
« Reply #108 on: 10.07.13 - klo:20:09 »
Onko kukaan hiplannut vielä tuota 300s muovia? Millane se on?
toi on vähän tommosta Latituden EZE/ZERO Hård -tyyppistä

Onko vakaudessa eroa vs. 400s?

Offline Väsä

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 286
    • View Profile
  • Seura: Mikkelin frisbeegolf ry
Vs: Prodigy
« Reply #109 on: 10.07.13 - klo:20:32 »
Onko kukaan hiplannut vielä tuota 300s muovia? Millane se on?
toi on vähän tommosta Latituden EZE/ZERO Hård -tyyppistä

Onko vakaudessa eroa vs. 400s?
Kerran kerkesin heittää ennen vesisadetta ni en osaa sanoa.

Offline nukkumasa

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 375
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joel M
  • Seura: PuskaPuttaajat
Vs: Prodigy
« Reply #110 on: 19.07.13 - klo:00:28 »
400G sarjan draiverit on JYRIÄ!

D4 vastaa Dessua, eikä muitakaan voi mitenkää alivakaaks kutsua ainakaan mun kädellä. Heitän noin 110-115m toistettavasti.

Ostin muutama päivä sit Powergripistä kaikki draiverit D1->D4, ja toivoin että saan hyvän setin alivakaasta->ylivakaaseen, mut tuliki pelkästään ylivakaata settiä  :(
P2 / Roc / PD / Firebird / Destroyer / PD2

@ Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi

Offline Linko

  • Juniori
  • **
  • Posts: 55
    • View Profile
  • Oikea nimi: Aleksis Linko
  • Seura: 7k
Vs: Prodigy
« Reply #111 on: 19.07.13 - klo:13:13 »
400G sarjan draiverit on JYRIÄ!

D4 vastaa Dessua, eikä muitakaan voi mitenkää alivakaaks kutsua ainakaan mun kädellä. Heitän noin 110-115m toistettavasti.

Ostin muutama päivä sit Powergripistä kaikki draiverit D1->D4, ja toivoin että saan hyvän setin alivakaasta->ylivakaaseen, mut tuliki pelkästään ylivakaata settiä  :(

Löytyykö muilta kokemuksia 400G muovista. Itsellä D1-D3 400s muovia ja antaahan noi lisää mittaa heittoihin, omat maksimit 120-130m. Mutta mutta, hiukan liian alivakaita tuntuu kaikki olevan nuo 400s muovin, toki flättinä kun niitä heittää niin löytyy vakautta, mutta antsaa kun antaa reippaasti niin tuntuu että ei tuu takas, ei sitten millään. eli löytyykö noista 400G oikeasti vakautta enemmän?

Offline nukkumasa

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 375
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joel M
  • Seura: PuskaPuttaajat
Vs: Prodigy
« Reply #112 on: 19.07.13 - klo:15:43 »
400G sarjan draiverit on JYRIÄ!

D4 vastaa Dessua, eikä muitakaan voi mitenkää alivakaaks kutsua ainakaan mun kädellä. Heitän noin 110-115m toistettavasti.

Ostin muutama päivä sit Powergripistä kaikki draiverit D1->D4, ja toivoin että saan hyvän setin alivakaasta->ylivakaaseen, mut tuliki pelkästään ylivakaata settiä  :(

Löytyykö muilta kokemuksia 400G muovista. Itsellä D1-D3 400s muovia ja antaahan noi lisää mittaa heittoihin, omat maksimit 120-130m. Mutta mutta, hiukan liian alivakaita tuntuu kaikki olevan nuo 400s muovin, toki flättinä kun niitä heittää niin löytyy vakautta, mutta antsaa kun antaa reippaasti niin tuntuu että ei tuu takas, ei sitten millään. eli löytyykö noista 400G oikeasti vakautta enemmän?
Kyllä siltä ainakin tuntuu... D4 tuskin on 400S muovilla Dessun kaltanen?

Itellä ainakin 400G D4 on ylivakaampi mitä 400S D2, siitä kai jo saa jotain osviittaa

Lisäämpä tähän ite kysymyksen, että onko esim 400S muovin D3 ja D2 paljonkin eroa vakaudessa?
P2 / Roc / PD / Firebird / Destroyer / PD2

@ Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi

Offline Riku

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 356
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Anttila
  • Seura: Vampulan Urheilijat
Vs: Prodigy
« Reply #113 on: 19.07.13 - klo:16:17 »
400G sarjan draiverit on JYRIÄ!

D4 vastaa Dessua, eikä muitakaan voi mitenkää alivakaaks kutsua ainakaan mun kädellä. Heitän noin 110-115m toistettavasti.

Ostin muutama päivä sit Powergripistä kaikki draiverit D1->D4, ja toivoin että saan hyvän setin alivakaasta->ylivakaaseen, mut tuliki pelkästään ylivakaata settiä  :(

Löytyykö muilta kokemuksia 400G muovista. Itsellä D1-D3 400s muovia ja antaahan noi lisää mittaa heittoihin, omat maksimit 120-130m. Mutta mutta, hiukan liian alivakaita tuntuu kaikki olevan nuo 400s muovin, toki flättinä kun niitä heittää niin löytyy vakautta, mutta antsaa kun antaa reippaasti niin tuntuu että ei tuu takas, ei sitten millään. eli löytyykö noista 400G oikeasti vakautta enemmän?
Kyllä siltä ainakin tuntuu... D4 tuskin on 400S muovilla Dessun kaltanen?

Itellä ainakin 400G D4 on ylivakaampi mitä 400S D2, siitä kai jo saa jotain osviittaa

Lisäämpä tähän ite kysymyksen, että onko esim 400S muovin D3 ja D2 paljonkin eroa vakaudessa?

D4 400S voi hyvinkin olla dessun kaltanen ;) Sillon pari kk sitten kun itse noita kokeilin niin D4 oli noista neljästä mulla vakain! D1 sen sijaan alivakain :o D2 ja D3 käytännössä identtisiä, D2 varmaan aikalailla sellanen mitä sen piti ollakkin. Eli aika paljon on varmaan laatueroja todettavissa ja en liene ainut ketä tähän ongelmaan on törmännyt ;)

Offline RistoS

  • Tomoottajat
  • Konkari
  • *
  • Posts: 1 365
  • Kääpiö
    • View Profile
  • Oikea nimi: Risto Salonen
  • Seura: OFS
Vs: Prodigy
« Reply #114 on: 22.07.13 - klo:13:50 »
Ihan mukavan tuntuista tuo 300-muovi, tuli mieleen Latituden zero hård -seos. En ostanut ainakaan vielä. Powergripillä oltiin jo raivattu uusille väylädraivereille tilaa hyllyyn, mutta ei ollut vissiin erä saapunut vielä.
« Last Edit: 22.07.13 - klo:14:59 by RistoS »

Offline Väsä

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 286
    • View Profile
  • Seura: Mikkelin frisbeegolf ry
Vs: Prodigy
« Reply #115 on: 23.07.13 - klo:16:16 »
400G sarjan draiverit on JYRIÄ!

D4 vastaa Dessua, eikä muitakaan voi mitenkää alivakaaks kutsua ainakaan mun kädellä. Heitän noin 110-115m toistettavasti.

Ostin muutama päivä sit Powergripistä kaikki draiverit D1->D4, ja toivoin että saan hyvän setin alivakaasta->ylivakaaseen, mut tuliki pelkästään ylivakaata settiä  :(

Löytyykö muilta kokemuksia 400G muovista. Itsellä D1-D3 400s muovia ja antaahan noi lisää mittaa heittoihin, omat maksimit 120-130m. Mutta mutta, hiukan liian alivakaita tuntuu kaikki olevan nuo 400s muovin, toki flättinä kun niitä heittää niin löytyy vakautta, mutta antsaa kun antaa reippaasti niin tuntuu että ei tuu takas, ei sitten millään. eli löytyykö noista 400G oikeasti vakautta enemmän?
Kyllä siltä ainakin tuntuu... D4 tuskin on 400S muovilla Dessun kaltanen?

Itellä ainakin 400G D4 on ylivakaampi mitä 400S D2, siitä kai jo saa jotain osviittaa

Lisäämpä tähän ite kysymyksen, että onko esim 400S muovin D3 ja D2 paljonkin eroa vakaudessa?

D4 400S voi hyvinkin olla dessun kaltanen ;) Sillon pari kk sitten kun itse noita kokeilin niin D4 oli noista neljästä mulla vakain! D1 sen sijaan alivakain :o D2 ja D3 käytännössä identtisiä, D2 varmaan aikalailla sellanen mitä sen piti ollakkin. Eli aika paljon on varmaan laatueroja todettavissa ja en liene ainut ketä tähän ongelmaan on törmännyt ;)

Poistin ite parista D4:sta "flashin", niin jopa tuli alivakaa kapistus. Ei oo kyllä 400S tai 400G enää minkäänlainen jyrä.

Offline Väsä

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 286
    • View Profile
  • Seura: Mikkelin frisbeegolf ry
Vs: Prodigy
« Reply #116 on: 25.07.13 - klo:22:04 »
Tuol on hyvä video noista F-sarjan kiekoista

Mie oon nyt pari päivää testannu F3 ja F7, ja oon ihan tyytyväinen niihin. Tuntuis toi F3 asettuvan jonnekkin C-FD:n ykkösrunin tasolle, ehkä vähän vakaampi. F7 oli taas samantapainen kun ykkösrunin Shock.

Offline MarkoJ

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 611
    • View Profile
  • Oikea nimi: Marko Jalo
  • Seura: Woodpeckers
Vs: Prodigy
« Reply #117 on: 25.07.13 - klo:23:30 »
Tänään muutama testi heitto F sarjalaisilla. Hommasin itelleni F2 F3 ja F7. F2 ja F3 on molemmat erittäin vakaita kiekkoja. Muutaman heiton perusteella en ainakaan kauheasti eroa niistä löytänyt, mutta ihmettelen kyllä kuinka vakaa se F1 voi oikein olla kun nämä tuntuu jo ylivakailta  :o
F7 oli taas täysin eri maata. Todella alivakaa kiekko joka kääntää jopa rolleriksi asti.
If it goes to the right, it´s anhyzer. If it goes to the left, it´s a hyzer. If it goes straight, it´s a miracle.

Offline nukkumasa

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 375
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joel M
  • Seura: PuskaPuttaajat
Vs: Prodigy
« Reply #118 on: 26.07.13 - klo:00:17 »
Prodigyn F3 on makee kiekko! Asettuu johonkin Teebirdin tasolle, jonkin verran alivakaampi tosin.

Myös M1 ja M3 löytyy bägistä. M3 lentorata on mun kädestä suht neutraali. M1 on jyrä, joka nauraa tuulille :)

D3,D2,D1 toimii draiveriosastolla loistavasti.

Jos täs pikku hiljaa siirtys 90% Prodigy bägiin :)
P2 / Roc / PD / Firebird / Destroyer / PD2

@ Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi

Offline nukkumasa

  • Seniori
  • ****
  • Posts: 375
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joel M
  • Seura: PuskaPuttaajat
Vs: Prodigy
« Reply #119 on: 27.07.13 - klo:23:29 »
Jos täs pikku hiljaa siirtys 90% Prodigy bägiin :)

Tai sitten ei, kun näköjään viel löytyy liikaa toleranssia samasta moldista. Joku D1 saattaa olla flipperi ja toinen jyrä.

Mut jos tuurilla saa hyvät ja tuotekuvausta vastaavat lätyt, niin varmasti ovat huippu kamaa. Lentää kyllä pitkälle, mut edes D1 vakaus ei riitä enään 130m väylillä. Enkä viitsi rahoja tuhlata siihen, että sieltä saattais tulla vakaata pannua seuraavaks.

Joka tapaukses midarit on ääryyttä, samoin kuin fairwayt. Suosittelen testaamaan!
P2 / Roc / PD / Firebird / Destroyer / PD2

@ Taito on sitä, kun tuuri tulee tavaksi