Frisbeegolf-forum.fi

Author Topic: Discraft  (Read 362293 times)

Offline Haq

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 519
    • View Profile
  • Oikea nimi: Mikko Häkkilä
  • Seura: 7k
Vs: discraft kiekot
« Reply #75 on: 26.11.12 - klo:21:50 »
Aloittelijan bägiin on eksynyt (ja tulee jäämäänkin sinne) Buzzz ja Avenger SS, molemmat FLX-muovia. Sopii sopivasti kouraan ja vielä hieman (tai paljon) epävarmalla tekniikalla saa keskiarvoltaan parhaimmat heitot. Buzzz:lla sain ekaa kertaa Lausteen 24:sen väylä 11:sen "sweet spottiin" ja Avengerilla oon saanut Kaarinassa pisimmät avaukset ykkösväylälle (birdieputti paikkaan, jotka ovat kyllä vielä epäonnistuneet). Buzzzilla saa suorien heittojen lisäksi myös melko rauhallisia oikealle kaartuvia heittoja (Kaarinan 2:s ja 3:s väyliä ajatellen).

Offline MarkoJ

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 611
    • View Profile
  • Oikea nimi: Marko Jalo
  • Seura: Woodpeckers
Vs: discraft kiekot
« Reply #76 on: 12.01.13 - klo:10:12 »
Onko kellään havaintoa mikä Nuke tämä on? :

https://www.dropbox.com/s/7rrksq7prt35jhc/2013-01-12%2010.06.30.jpg

Yks mun lempi kiekoista ja näitä ei löydy enää mistään. Mahtaako olla koio jostain toisesta nukesta? Haluaisin hankkia toisen vastaavan kiekon.
If it goes to the right, it´s anhyzer. If it goes to the left, it´s a hyzer. If it goes straight, it´s a miracle.

Offline Beej

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 122
    • View Profile
  • Oikea nimi: Riku Pennanen
  • Seura: 7k
Vs: discraft kiekot
« Reply #77 on: 12.01.13 - klo:11:09 »
KVG  :D

Ei kovin paha rasti =)

http://www.dynamicdiscs.net/Discraft-2012-Memorial-DyeMax-Nuke-Fundraiser-p/3049.htm

Saattaa olla hankala suomesta noita löytää, ellei sitte riitä ihan joku perus Z muovinen nuge....

Offline MarkoJ

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 611
    • View Profile
  • Oikea nimi: Marko Jalo
  • Seura: Woodpeckers
Vs: discraft kiekot
« Reply #78 on: 12.01.13 - klo:13:35 »
KVG  :D

Ei kovin paha rasti =)

http://www.dynamicdiscs.net/Discraft-2012-Memorial-DyeMax-Nuke-Fundraiser-p/3049.htm

Saattaa olla hankala suomesta noita löytää, ellei sitte riitä ihan joku perus Z muovinen nuge....


Kyllä se perus z muovinenkin käy jos samalla lailla vaan käyttäytyy. Täytyy kokeilla.
If it goes to the right, it´s anhyzer. If it goes to the left, it´s a hyzer. If it goes straight, it´s a miracle.

Offline Jooseppi

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 233
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joose Saari
  • Seura: TFS
Vs: discraft kiekot
« Reply #79 on: 12.01.13 - klo:15:44 »
FLX Surge
#65713

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Vs: discraft kiekot
« Reply #80 on: 12.01.13 - klo:15:55 »
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline Jooseppi

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 233
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joose Saari
  • Seura: TFS
Vs: discraft kiekot
« Reply #81 on: 12.01.13 - klo:18:01 »
#65713

Offline Discboy_99

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 094
    • View Profile
  • Oikea nimi: Jesse
Viimeistään viiminen putti uppoaa.

Offline letiss

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 132
    • View Profile
Vs: discraft kiekot
« Reply #83 on: 23.01.13 - klo:14:51 »
Miksi, oi miksi ?

Discraftilta, kun katsoo uutuskiekkoja, niin ainoastaan pitkä rivi vanhoja kiekkoja Titanium
muovilla. Itse en tiedä suomessa ketään, joka oikeasti tykkää ko. seoksesta. Suomessa, kun
on kylmää ja märkää tai välillä märkää ja kylmää, niin Titanium on mahdollisimman huono valinta
ainakin omasta mielestäni kiekon liukkauden takia.

Ymmärrän toki, että kaikkia kivoja värejä tulee tällä muovilla ja näin ollen muutaman taalan /kiekko
voi pyytää kuluttajalta lisää, mutta osataako näitä oikeasti joku ?

Offline keep_it_real

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 148
    • View Profile
    • Treeniblogini
  • Oikea nimi: Ville Uurainen
  • Seura: DGH Hyvinkää
Vs: discraft kiekot
« Reply #84 on: 23.01.13 - klo:16:09 »
Miksi, oi miksi ?

Discraftilta, kun katsoo uutuskiekkoja, niin ainoastaan pitkä rivi vanhoja kiekkoja Titanium
muovilla. Itse en tiedä suomessa ketään, joka oikeasti tykkää ko. seoksesta. Suomessa, kun
on kylmää ja märkää tai välillä märkää ja kylmää, niin Titanium on mahdollisimman huono valinta
ainakin omasta mielestäni kiekon liukkauden takia.

Ymmärrän toki, että kaikkia kivoja värejä tulee tällä muovilla ja näin ollen muutaman taalan /kiekko
voi pyytää kuluttajalta lisää, mutta osataako näitä oikeasti joku ?

Titaniumin hyöty todettii viime kesänä Hangossa, ku FLX sun muut Elite Z hajos kallioihin. Sen sijaan Titaniumille ei käyny mitään. Eli onhan se kovaa, mutta melko liukasta muovia.

Offline Jooseppi

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 233
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joose Saari
  • Seura: TFS
Vs: discraft kiekot
« Reply #85 on: 23.01.13 - klo:16:59 »
Miksi, oi miksi ?

Discraftilta, kun katsoo uutuskiekkoja, niin ainoastaan pitkä rivi vanhoja kiekkoja Titanium
muovilla. Itse en tiedä suomessa ketään, joka oikeasti tykkää ko. seoksesta. Suomessa, kun
on kylmää ja märkää tai välillä märkää ja kylmää, niin Titanium on mahdollisimman huono valinta
ainakin omasta mielestäni kiekon liukkauden takia.

Ymmärrän toki, että kaikkia kivoja värejä tulee tällä muovilla ja näin ollen muutaman taalan /kiekko
voi pyytää kuluttajalta lisää, mutta osataako näitä oikeasti joku ?

Titaniumin hyöty todettii viime kesänä Hangossa, ku FLX sun muut Elite Z hajos kallioihin. Sen sijaan Titaniumille ei käyny mitään. Eli onhan se kovaa, mutta melko liukasta muovia.
Asiasta kolmanteen , oon aatellu Buzzzin hankkimista. Kumpaa suosittelet : Elite Z vai Titanium  :) ?
#65713

Offline Mahwell

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 1 037
    • View Profile
  • Oikea nimi: Max Westerberg
  • Seura: VDGC
Vs: discraft kiekot
« Reply #86 on: 23.01.13 - klo:19:05 »
Aika sama onko Z vai Ti (ainakin itellä on molemmat) pientä eroa vakaudessa, mutta ei isoa...itse  valitsisin Z ihan hintaeron takia.
VDGC ry

Offline Jooseppi

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 233
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joose Saari
  • Seura: TFS
Vs: discraft kiekot
« Reply #87 on: 23.01.13 - klo:20:14 »
Aika sama onko Z vai Ti (ainakin itellä on molemmat) pientä eroa vakaudessa, mutta ei isoa...itse  valitsisin Z ihan hintaeron takia.
Onko titanium flätti? Tietääkseni elite Z on...
#65713

Offline MarkoJ

  • Konkari
  • *****
  • Posts: 611
    • View Profile
  • Oikea nimi: Marko Jalo
  • Seura: Woodpeckers
Vs: discraft kiekot
« Reply #88 on: 23.01.13 - klo:20:35 »
Aika sama onko Z vai Ti (ainakin itellä on molemmat) pientä eroa vakaudessa, mutta ei isoa...itse  valitsisin Z ihan hintaeron takia.
Onko titanium flätti? Tietääkseni elite Z on...

Molemmat on.
If it goes to the right, it´s anhyzer. If it goes to the left, it´s a hyzer. If it goes straight, it´s a miracle.

Offline Jooseppi

  • Täysjäsen
  • ***
  • Posts: 233
    • View Profile
  • Oikea nimi: Joose Saari
  • Seura: TFS
Vs: discraft kiekot
« Reply #89 on: 23.01.13 - klo:20:37 »
Aika sama onko Z vai Ti (ainakin itellä on molemmat) pientä eroa vakaudessa, mutta ei isoa...itse  valitsisin Z ihan hintaeron takia.
Onko titanium flätti? Tietääkseni elite Z on...

Molemmat on.
Okkeei , kiitos  :)
#65713